Joomla slideshow module from joohopia
  • Pradžia
  • Struktūra ir kontaktai
    • Apie gimnaziją
    • Gimnazijos struktūra
    • Savivalda
      • Gimnazijos taryba
      • Mokytojų taryba
      • Mokinių seimas
  • Teisinė informacija
    • Teisės aktai
      • ŠMSM teisinė informacija
      • ŠMSM informacija tėvams
      • Dokumentai reglamentuojantys gimnazijos veiklą
      • Dokumentų biblioteka
    • Teisės aktų projektai
    • Tyrimai ir analizės
    • Teisės aktų pažeidimai
    • Teisinio reguliavimo stebėsena
  • Veiklos sritys
    • Formalusis ugdymas
      • Ugdymo organizavimas
      • Mokytojų pamokų tvarkaraštis
      • Projektai
        • Bendra informacija
        • Tarptautiniai
          • Erasmus + projektas „Digital Literacy in 6 Steps”
          • Europe in motion
          • eTwinning projektas - ROBOT MISSION: CO2 NEUTRAL GREEN CITY
          • „Keisdamiesi keičiamės“
          • PLURICLIL
          • „Ugdymo karjerai sistemos tobulinimas Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose“
          • DAF-IMMERSION
        • Respublikiniai
          • Kokybės krepšelis
          • Mes rūšiuojam
          • Integruotas geografijos ir vokiečių kalbos mokymas
          • JUGEND DEBATTIERT MOSO
        • Gimnazijos
        • Archyvas
          • Tarptautiniai
          • Respublikiniai
          • Miesto
          • Gimnazijos
      • Mokomieji dalykai
        • Fizinis ugdymas, menai ir technologijos
        • Gamtos mokslai (biologija, chemija, fizika)
        • Lietuvių kalba
        • Matematika ir informacinės technologijos
        • Socialiniai mokslai (etika, tikyba, istorija, geografija, ekonomika)
        • Užsienio kalbos
      • Pasiekimai
      • Modulių, pasirenkamųjų dalykų, projektų pasiūla
    • Neformalusis švietimas
      • Būreliai
      • Tradiciniai renginiai
    • SKU kalendorius
    • Veiklos įsivertinimas. Ataskaitos
    • STEAM
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
      • 2021–2023-ųjų metų strateginis veiklos planas
      • 2021 metų veiklos planas
      • Vadovų darbotvarkė. Mėnesio veiklos planas
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos tobulinimo planas 2019-2020 m.m.
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos ataskaita 2019-2020 m.m.
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos tobulinimo planas 2020-2021 m.m.
      • Administracijos posėdžių planas 2021 m.
    • Darbo užmokestis
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Bendradarbiavimas
    • Darbuotojų skatinimas ir darbo pareigų pažeidimai
    • Korupcijos prevencija
    • Ūkio subjektų priežiūra
    • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
    • Asmens duomenų apsauga
  • Paslaugos
    • Pagalba mokiniui
    • Biblioteka
    • Sveikatos priežiūros specialistas
    • Socialinis pedagogas
    • Psichologas
    • Specialusis pedagogas
    • Karjeros ir socialinių kompetencijų ugdymo centras
    • Valgykla
    • Išduodami dokumentai
    • Mokamos paslaugos
      • Įkainiai
      • Patalpų užimtumo grafikai
    • Tėvų klasė
  • Nuorodos

PLURICLIL

 

Projektas: Erasmus+ KA201 strateginių partnerysčių projektas PLURICLIL 2020-1-FI01-KA201-066665
Projekto pavadinimas: „Förderung der Plurilingualität durch fach- und sprachintegriertes Lernen (CLIL) und IKT-Innovationen: Curriculumentwicklung und individuelle Kompetenzprofilierung mittels computermedialer Sprachsimulationen und Online-Analyseinstrumente“

Projekto pavadinimas lietuvių kalba: „Daugiakalbystės ugdymas taikant dalyko ir kalbos integruotą mokymą/si (CLIL) ir informacinių technologijų inovacijas: ugdymo programų tobulinimas ir mokinių individualių kompetencijų profiliavimas naudojant kalbų simuliacijas ir virtualius analizės instrumentus“.

Projekto trukmė: 2020 spalis – 2023 rugsėjis
Projekto koordinatorius: Suomijos tyrimų ir inovacijų institucija CREALANG (Crealang. Research & Innovation Oy (CRI), Tampere, Finnland)

Projekto partneriai:
Institut für Deutsch als Fremdsprachenphilologie (IDF) der Universität Heidelberg, Deutschland – Heilderbergo universiteto Vokiečių kaip užsienio kalbos institutas

PILOTINĖS MOKYKLOS PARTNERĖS

Deutsche Schule Helsinki, Finnland
Deutsche Schule Madrid, Spanien
XLVI Liceum Ogólnokształcące w Warszawie, Warschau, Polen
Siauliu „Romuvos” Gimnazija, Siauliai, Litauen
Sammon keskuslukio, Tampere, Finnland

ASOCIJUOTI PROJEKTO PARTNERIAI:

Deutsche Welle | Bildungsprogramme | DW-Akademie, Bonn, Deutschland
Deutsche Auslandsgesellschaft (DAG), Lübeck, Deutschland
Goethe-Institut (insb. GI im Ausland, u.a. Helsinki, Vilnius)

PROJEKTO TINKLAPIS:

https://crealang.com/pluriclil

Projekto koordinatoriai gimnazijoje:

Vokiečių kalbos mokytoja metodininkė: Aina Būdvytytė
Geografijos vyresnioji mokytoja Joana Mekšriūnienė

GIMNAZIJOS VAIDMUO PROJEKTE

2021 m. gimnazijoje integruotą vokiečių ir geografijos dalyko modulį pradeda mokytis gimnazijos pirmokų grupė. Kiekvieną savaitę jie turės vieną papildomą pamoką. Projekto mokslininkų grupė, vadovaujama Heidelbergo profesoriaus K. Hataaja, kartu su gimnazijos vokiečių kalbos ir geografijos mokytojomis, prisiderindami prie mūsų gimnazijos konteksto, sukurs virtualius kalbos ir dalyko kompetencijų analizės instrumentus bei simuliacijos modelius, kuriuos atlikdami mokiniai įsivertins savo individualią vokiečių kalbos ir dalyko pažangą. Projekte numatyta įvairių veiklų, bendrų renginių, konferencijų ir susitikimų. O svarbiausiai rezultatas – tai patikimas moksliniais tyrimais paremtas žinių įsivertinimo instrumentas.

Integruotas dalyko ir kalbos mokymas/-is
Integruotas dalyko ir kalbos mokymas jau seniai taikomas įvairaus lygmens Europos sąjungos įstaigose. Jo pridėtinė vertė įrodyta moksliniais tyrimais. Integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokymasis prisideda ne tik prie mokinių daugiakalbystės kompetencijų ugdymo, bet ir prie kito dalyko (pvz.: geografijos) žinių plėtojimo. Užsienio kalbos mokymasis tampa aktualus ir priartėja prie realių situacijų (pvz. eksperimentai, projektiniai darbai), o dalykas praturtinamas metodine medžiaga kita užsienio kalba, tie patys reiškiniai analizuojami tarpkultūriniame kontekste.



 

                    

                    

                    
                    
                    


                     
                     

                  
                  
                         

                                      

                     

                    

                    

                    

                    

                    

                    


                    


                    

                    


                    


                   

                     

                   



                







© 2020 Šiaulių „Romuvos“ gimnazija