Svarbiausia informacija dėl nuotolinio mokymo
Dažniausiai užduodami klausimai (D. U. K.)
1. Ką daryti, jeigu jungiantis prie pamokos ar dalyvaujant pamokoje mokiniui kilo techninių nesklandumų (dingo internetas, atsirado trikdžių mokomojoje platformoje ir pan.)?
Tokiu atveju tikslinga visomis įmanomomis priemonėmis (el. paštu, TAMO žinute ir pan.) kuo skubiau apie tai informuoti dalyko mokytoją arba klasės auklėtoją.
2. Kas gali padėti išspręsti techninius nesklandumus, kurių kyla dėl įrangos, prisijungimo prie mokomųjų platformų ir kt.?
Esant techniniams nesklandumams, galima kreiptis į gimnazijoje paskirstus atsakingus asmenis, kurie padės spręsti kilusius techninius nesklandumus:
Dėl prisijungimo prie TAMO:
Svajūnas Rasickas, el. paštas svajunas.rasickas@romuvosgimn.lt
Dėl programinės įrangos taikymo ir naudojimo nuotolinio mokymo(si) metu:
Svajūnas Rasickas, el. paštas svajunas.rasickas@romuvosgimn.lt
Nijolė Bružaitė, el. paštas nijole.bruzaite@romuvosgimn.lt
Lina Tankelevičienė, el. paštas lina.tankeleviciene@romuvosgimn.lt
Dėl techninės įrangos priežiūros:
Marius Valiukas, el. paštas marius.valiukas@romuvosgimn.lt
Pagalbą nuotoliniu būdu besimokantiems mokiniams taip pat teikia Nuotolinio mokymo savanorių pagalbos centras „Padėsim prisijungti“ (https://padesimprisijungti.lt/)
3. Ar privalomas vaizdo kamerų ir mikrofonų naudojimas pamokų metu?
Kiekvienas mokinys privalo pamokų tvarkaraščio laiku prisijungti prie mokytojo nurodytos aplinkos su įjungta vaizdo kamera. Pamokos metu mokinys vaizdo kamerą įjungia arba išsijungia, atsižvelgdamas į tai, kaip susitarta su mokytoju. Mikrofonas privalo būti įjungtas atsakant į mokytojo užduodamus klausimus, atliekant užduotis, reikalaujančias tiesioginio komunikavimo, ir teikiant pamokoje grįžtamąjį ryšį. Mokytojas, laiku negavęs grįžtamojo ryšio iš mokinio ir nepavykus su juo susisiekti, apie tai informuoja klasės auklėtoją, elektroniniu dienynu – tėvus (globėjus, rūpintojus).
4. Koks nuotolinių pamokų intensyvumas?
Kiekvienos pamokos arba dubliuotų pamokų pirmoji dalis vyksta sinchroniniu būdu (ne mažiau kaip 50 proc. trukmės). Likusį pamokos laiką mokytojas yra pasiekiamas mokiniams ir jį skiria grupiniam ir individualiam mokinių konsultavimui, pakartotiniam medžiagos aiškinimui ir kt.