„Mokinių savivaldos- iniciatyvios, veiklios, atviros pokyčiams“
Projekto pavadinimas- Mokinių savivaldos- iniciatyvios, veiklios, atviros pokyčiams.
Projekto vadovas gimnazijoje- M.Stonienė
Fondas- ŠMM, vaikų ir jaunimo socializacijos projektų finansavimas.
Projekto dalyviai: Mažeikių M.Račkausko gimnazija, Akmenės r. Akmenės gimnazija, Mažeikių r. Židikų Marijos Pečkauskaitės gimnazija, Mažeikių r. Viekšnių gimnazija, Mažeikių r. Sedos Vytauto Mačernio gimnazija, Mažeikių gabijos gimnazija, Kretingos Jurgio Pabrėžos gimnazija, Plungės Saulės gimnazija, Tauragės Žalgirių gimnazija, VŠĮ nacionalinė regionų plėtros agentūra Psichologinio ir karjeros konsultavimo skyrius.
1. Mokytoja – M. Stonienė.
2. Mokiniai – vykdytojai gimnazijos mokinių savivalda (11 mokinių)
3. Mokiniai - dalyviai „Lyderių“ klubo nariai, klasių seniūnai (50 mokinių)
Projekto vykdymo terminas 2015/09/01- 2015/12/10
Projekto tikslas- mokyti kurti demokratišką, humanišką, atvirą mokyklos gyvenimą, sudaryti galimybe mokinių savarankiškumui, kūrybingumui ir iniciatyvai plėtotis.
Projektinė veikla (mėnesiais)
Eil.Nr. |
Projektinė veikla, renginiai |
Data (tiksli ar mėnesiais) |
Vieta |
Veikla įvykdyta/neįvykdyta
|
Pirmasis mokinių savivaldų susitikimas |
Rugsėjis |
Mažeikių M.Račkausko gimnazija |
|
|
Antrasis mokinių savivaldų susitikimas |
Spalis |
Mažeikių M.Račkausko gimnazija |
|
|
Trečiasis mokinių savivaldų susitikimas |
Spalis |
Mažeikių M.Račkausko gimnazija |
|
|
Ketvirtasis mokinių savivaldų susitikimas |
Lapkritis |
Mažeikių M.Račkausko gimnazija |
|
|
Penktasis mokinių savivaldų susitikimas |
Lapkritis |
Vilnius |
|
|
Mokinių savivaldų teorinė- praktinė konferencija. |
Lapkritis- gruodis |
Mažeikių M.Račkausko gimnazija |
|
|
Tęstinumas ir palaikymas |
Gruodis - birželis |
Mokyklos- partnerės |
|
Projektinės veiklos laukiami rezultatai ir nauda gimnazijos bendruomenei
Mokiniai suvoks Savivaldos veiklos svarbą mokyklos gyvenime, įsivertins Mokinių savivaldos veiklos kokybę. Sustiprės ryšiai Savivaldų komandose ir vietos bendruomenėje, Patenkins saviaktualizacijos poreikį, įsitraukdami į visuomeninę veiklą. Mokiniai aktyviau integruosis į mokyklai reikšmingų spendimų priėmimą. Įgys teorinių žinių ir patobulins asmenines bei bendrąsias kompetencijas. Tinkamai organizuotas mokyklos gyvenimas teigiamai veiks asmenybės ugdymą, o tai formuos ugdymo institucijos kultūrą, kuri vėliau lems ir turės įtakos regiono ar valstybės valdymui.