UGDYMO IR NEFORMALIOJO SKYRIAUS VEDĖJO FUNKCIJOS IR KVALIFIKACINIAI BEI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PAREIGYBEI
101 kab., tel. 841-552901, gintare.kulbeckiene@romuvosgimn.lt
UGDYMO IR NEFORMALIOJO SKYRIAUS VEDĖJOS GINTARĖS KULBECKIENĖS FUNKCIJOS IR VEIKLOS SRITYS
1. Organizuoja metinio veiklos plano parengimą.
2. Organizuoja mėnesių veiklos planų parengimą, rengia jų įgyvendinimo ataskaitas.
3. Pagal kompetenciją dalyvauja strateginio plano rengime.
4. Rengia pagrindinio ugdymo programos antrosios dalies ugdymo planą ir neformaliojo švietimo ugdymo planą ir organizuoja šių planų įgyvendinimą.
5. Dalyvauja ugdymo plano rengime pagal kuruojamas veiklos sritis.
6. Organizuoja 1, 2 klasių darbą, sprendžia jų ugdymo problemas: organizuoja 1, 2 klasių auklėtojų darbą, prižiūri mokinio taisyklių ir kitų tvarkų, taisyklių įgyvendinimą.
7. Komplektuoja 1, 2 klases.
8. Kuruoja ugdymo dalykus ir atitinkamas metodines grupes: menų, fizinio ugdymo, socialinių mokslų, užsienio kalbų.
9. Rengia ir teikia ataskaitas pagal kuruojamas sritis.
10. Tvarko kuruojamų dalykų mokytojų pamokų pavadavimą.
11. Tvarko ugdomojo proceso dokumentaciją pagal pasiskirstymą, rengia kuruojamų sričių dokumentaciją archyvavimui.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja įvairių darbo grupių ir komisijų veikloje.
13. Inicijuoja pagal kompetenciją tyrimų atlikimą, dalyvauja vykdant Gimnazijos veiklos įsivertinimą.
14. Koordinuoja mokinių savivaldos veiklą.
15. Prižiūri mokinių maitinimo organizavimą.
16. Teikia siūlymus dėl specialiųjų poreikių mokinių mokymosi ir sudaro mokymo namuose tvarkaraštį ir atsiskaitymo kriterijus.
17. Koordinuoja pagalbos teikimą įvairių poreikių ir gebėjimų mokiniams.
18. Koordinuoja socialinės paramos teikimą mokiniams.
19. Inicijuoja socialinės-psichologinės pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą.
20. Organizuoja ir kontroliuoja pagalbos planavimą ir teikimą, konsultavimą ir švietimo organizavimą Gimnazijoje ir už jos ribų.
21. Koordinuoja ir kontroliuoja sveikatos priežiūros paslaugų teikimą gimnazijoje.
22. Koordinuoja ir prižiūri bibliotekos-skaityklos veiklą.
23. Organizuoja ir kontroliuoja Gimnazijos prevencinę veiklą, mokinių saugumo priemones ugdymo procese.
24. Koordinuoja neformalųjį švietimą, vykdo jo priežiūrą, sudaro tvarkaraštį.
25. Organizuoja neformaliojo švietimo veiklos plano rengimą.
26. Organizuoja ir koordinuoja neformaliojo švietimo bei pagalbos mokiniui specialistų ir mokytojų bendradarbiavimą.
27. Planuoja ir kontroliuoja su neformaliojo švietimo procesu susijusių renginių Gimnazijoje ir už jos ribų organizavimą.
28. Organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą neformaliojo švietimo bei pagalbos mokiniui klausimais.
29. Organizuoja įsigyjamų neformaliojo švietimo ir pagalbos priemonių (literatūros) poreikio nustatymą.
30. Organizuoja neformaliojo ugdymo užsiėmimų tvarkaraščio sudarymą ir kontroliuoja jo vykdymą.
31. Organizuoja ir kontroliuoja bendradarbiavimą su Gimnazijos veikla susijusiais juridiniais ir fiziniais asmenimis, vietos bendruomene, kitomis ugdymo įstaigomis, dalyvauja šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su neformaliuoju švietimu ir pagalba.
32. Kuria ugdymui palankias edukacines erdves, rūpinasi Gimnazijos organizacijos kultūra ir įvaizdžio palaikymu.
33. Rūpinasi palankaus mikroklimato palaikymu, puoselėja demokratijos Gimnazijos bendruomenės narių santykius.
34. Stebi, analizuoja kuruojamų dalykų mokytojų veiklą, teikia jiems pagalbą, derina ilgalaikius ugdymo planus.
35. Gimnazijos direktoriaus nustatyta tvarka vertina tiesiogiai pavaldžių darbuotojų veiklą, teikia siūlymus dėl kuruojamų darbuotojų skatinimo, priemokų ir nuobaudų skyrimo.
36. Analizuoja, teikia išvadas ir siūlymus Gimnazijos direktoriaus priskirtos veiklos klausimais.
37. Rengia teisės aktų (Gimnazijos direktoriaus įsakymų) ir darbą reglamentuojančių tvarkų projektus pagal kompetenciją, pildo kuruojamų dalykų statistines ataskaitas.
38. Kontroliuoja įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių švietimo klausimus, įgyvendinimą pagal kompetenciją.
39. Užtikrina Gimnazijos asmens duomenų tvarkymo taisyklių įgyvendinimą, informacijos, su kuria yra supažindintas ir ji tapo prieinama ir žinoma dirbant Gimnazijoje, konfidencialumą.
40. Laikinai pavaduoja Gimnazijos direktorių jo komandiruotės, laikino nedarbingumo, kasmetinių ir tikslinių atostogų ir kitu laikotarpiu.
41. Nuolat tobulina profesinę kvalifikaciją.
42. Kiekvienais metais įgyvendina Gimnazijos direktoriaus nustatytas metines užduotis, atlieka savo veiklos analizę ir iki sausio 31 d. pateikia užduočių vykdymo rezultatų ataskaitą.
KVALIFIKACINIAI BEI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PAREIGYBEI
1. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą.
2. Atitikti bent vieną iš šių reikalavimų:
2.1. Turėti pedagogo kvalifikaciją, ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą;
2.2. Turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą.
3. Turėti ne mažesnę kaip vienerių metų vadovavimo asmenų grupei (grupėms) patirtį.
4. Gerai mokėti naudotis MS Office ir kitais gimnazijos veikloje naudojamais programiniais paketais bei informacinėmis sistemomis, gebėti taikyti informacines technologijas savo darbe.
5. Gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 ,,Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“ reikalavimus“.
6. Turėti psichologijos pagrindus, žinoti ir išmanyti darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, elektrosaugos reikalavimus, pagal kompetenciją taikyti savo darbe ugdymą reglamentuojančius teisės aktus, planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje, gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
Paskutinį kartą atnaujinta 2021-09-01