PAGRINDINIO UGDYMO SKYRIAUS VEDĖJO FUNKCIJOS IR KVALIFIKACINIAI BEI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PAREIGYBEI
Rusų kalbos mokytoja metodininkė, turinti II-ąją vadybos kvalifikacinę kategoriją.
Pedagoginis stažas 44 metai.
102 kab., tel. 841-552901, tatjana.tekoriene@romuvosgimn.lt
FUNKCIJOS:
1. Organizuoja pagrindinio ugdymo skyriaus darbą.
2. Rengia pagrindinio ugdymo programos ugdymo planą, organizuoja jo įgyvendinimą.
3. Komplektuoja 1, 2 klases.
4. Sprendžia visus 1, 2 klasių mokinių ugdymo organizavimo klausimus.
5. Organizuoja 1 klasių kuratorių ir 2 klasių auklėtojų darbą.
6. Organizuoja ir prižiūri pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo vykdymą.
7. Kuruoja socialinių mokslų, kūno kultūros, menų ir technologijų metodinės grupės veiklą.
8. Vykdo dorinio ugdymo (etikos, tikybos), istorijos, geografijos, kūno kultūros, menų, technologijų ir ekonomikos mokomųjų dalykų priežiūrą.
9. Organizuoja pedagogų atestaciją.
10. Organizuoja Vaiko gerovės komisijos veiklą.
11. Organizuoja ir kontroliuoja darbo saugos priemonių įgyvendinimą ugdymo procese.
12. Kuruoja (laikinai) neformalųjį švietimą.
13. Koordinuoja socialinę-pilietinę ir savanorišką veiklą.
KVALIFIKACINIAI BEI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PAREIGYBEI:
1. Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą.
2. Turėti pedagogo kvalifikaciją, ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo švietimo įstaigoje.
3. Mokėti naudotis interneto naršykle, elektroninio pašto programa, MS Office ir kitais gimnazijos veikoje naudojamais programiniais paketais ir gebėti taikyti informacines technologijas savo darbe.
4. Gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688, reikalavimus.
5. Būti susipažinusiam su vadybos teorijomis, turėti vadybos pagrindų žinių.
6. Gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus švietimo įstaigos bendruomenės narių santykius.
7. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti skyriaus ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti ugdymo procesą, teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti.
8. Sklandžiai dėstyti mintis raštu, žinoti dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles.
9. Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir gimnazijos bendruomenės veiklą, derinti veiklas su kitais struktūriniais padaliniais, gimnazijos direktoriumi, direktoriaus pavaduotoju ugdymui.
10. Būti pareigingam, mandagiam, tolerantiškam, gebėti bendrauti su žmonėmis.
Paskutinį kartą atnaujinta 2017-09-01