Joomla slideshow module from joohopia
  • Pradžia
  • Struktūra ir kontaktai
    • Apie gimnaziją
    • Gimnazijos struktūra
    • Savivalda
      • Gimnazijos taryba
      • Mokytojų taryba
      • Mokinių seimas
  • Teisinė informacija
    • Teisės aktai
      • ŠMSM teisinė informacija
      • ŠMSM informacija tėvams
      • Dokumentai reglamentuojantys gimnazijos veiklą
      • Dokumentų biblioteka
    • Teisės aktų projektai
    • Tyrimai ir analizės
    • Teisės aktų pažeidimai
    • Teisinio reguliavimo stebėsena
  • Veiklos sritys
    • Formalusis ugdymas
      • Ugdymo organizavimas
      • Pamokų tvarkaraštis
      • Projektai
        • Bendra informacija
        • Tarptautiniai
          • Erasmus + projektas „Digital Literacy in 6 Steps”
          • Europe in motion
          • „Keisdamiesi keičiamės“
          • PLURICLIL
          • „Ugdymo karjerai sistemos tobulinimas Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose“
          • DAF-IMMERSION
          • Erasmus+ projektas „Aliisa"
          • Robot mission: protecting marine wildlife from OP2
        • Respublikiniai
          • Kokybės krepšelis
          • Mes rūšiuojam
          • Integruotas geografijos ir vokiečių kalbos mokymas
          • JUGEND DEBATTIERT MOSO
          • „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
        • Gimnazijos
        • Archyvas
          • Tarptautiniai
          • Respublikiniai
          • Miesto
          • Gimnazijos
      • Mokomieji dalykai
        • Fizinis ugdymas, menai ir technologijos
        • Gamtos mokslai (biologija, chemija, fizika)
        • Lietuvių kalba
        • Matematika ir informacinės technologijos
        • Socialiniai mokslai (etika, tikyba, istorija, geografija, ekonomika)
        • Užsienio kalbos
      • Pasiekimai
      • Modulių, pasirenkamųjų dalykų, projektų pasiūla
    • Neformalusis švietimas
      • Būreliai
      • Tradiciniai renginiai
    • SKU kalendorius
    • Veiklos įsivertinimas. Ataskaitos
    • STEAM
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
      • 2022–2024-ųjų metų strateginis veiklos planas
      • 2022 metų veiklos planas
      • Vadovų darbotvarkė. Mėnesio veiklos planas
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos tobulinimo planas 2019-2020 m.m.
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos ataskaita 2019-2020 m.m.
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos tobulinimo planas 2020-2021 m.m.
      • Administracijos posėdžių planas 2021 m.
    • Darbo užmokestis
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Bendradarbiavimas
    • Darbuotojų skatinimas ir darbo pareigų pažeidimai
    • Korupcijos prevencija
    • Laisvos darbo vietos
    • Ūkio subjektų priežiūra
    • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
    • Asmens duomenų apsauga
  • Paslaugos
    • Pagalba mokiniui
    • Biblioteka
    • Sveikatos priežiūros specialistas
    • Socialinis pedagogas
    • Karjeros ir socialinių kompetencijų ugdymo centras
    • Valgykla
    • Išduodami dokumentai
    • Gimnazijos sporto salės ir sporto aikštynų užimtumo grafikai
    • Tėvų klasė
  • Nuorodos

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO REIKALAMS FUNKCIJOS IR KVALIFIKACINIAI BEI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PAREIGYBEI

 

120 kab., tel. 841-552901, marius.valiukas@romuvosgimn.lt



 

PAGRINDINĖS FUNKCIJOS

1. Aprūpina gimnaziją jos veiklai reikalingais materialiniais ištekliais, inventoriumi, medžiagomis, mokymo priemonėmis, tvarko turto ir medžiagų apskaitą, įformina pirkimus, medžiagų, inventoriaus ir turto nurašymus, tvarko kitą su materialinėmis vertybėmis ir nematerialiniu turtu susijusią apskaitą.   
2. Rūpinasi gimnazijos pastato ir turto apsauga.
3. Užtikrina darbų saugos, civilinės saugos, priešgaisrinės saugos ir higienos reikalavimų vykdymą.
4. Organizuoja pastato, patalpų, inžinerinių tinklų, įrengimų priežiūrą, remontą ir kt.
5. Organizuoja aptarnaujančio personalo darbą, tvarko darbo laiko apskaitą.

 

KVALIFIKACINIAI  BEI  SPECIALIEJI   REIKALAVIMAI   PAREIGYBEI

1. Turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą.
2. Mokėti rengti dokumentus pagal dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles.
3. Gerai mokėti lietuvių kalbą.
4. Gebėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, dirbti komandoje, bendrauti.
5. Žinoti švietimo įstaigos ūkio tvarkymui  keliamus reikalavimus.
6. Gebėti organizuoti aptarnaujančio personalo darbą, jiems vadovauti, vesti darbo laiko apskaitą.
7. Mokėti vesti medžiagų ir turto apskaitą, įforminti pirkimus, nurašymus ir kitą su materialinėmis vertybėmis, nematerialiniu turtu susijusią apskaitą.
8. Mokėti naudotis darbe informacinėmis technologijomis: interneto naršykle, elektroninio pašto programa, MS Office ir kitomis programomis reikalingomis apskaitai vesti ir ataskaitoms rengti.
9. Turėti vairuotojo pažymėjimą.
10. Turėti darbų saugos organizatoriaus ir priešgaisrinės saugos ir kitus teisės aktuose numatytus pažymėjimus.
11. Gerai išmanyti darbų saugą, civilinės saugą, viešuosius pirkimus, sanitarijos higienos reikalavimus, žinoti šias sritis reglamentuojančius teisės aktus.
12. Išmanyti apie pastatų priežiūrą, vidaus patalpų remontą, šildymą, vandentiekį, elektros ūkį ir jų valdymo įrengimus.

 

Paskutinį kartą atnaujinta 2016-01-19

 

                    
                    

                     



                    

                    


                     

                  
                  
                                


                     

                     

                    

                    

                    

                    

                    

                    


                    


                    

                    


                    


                   

                     

                   


                   

                   


                   



                







© 2022 Šiaulių „Romuvos“ gimnazija