DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI FUNKCIJOS IR KVALIFIKACINIAI BEI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PAREIGYBEI
Etatas laikinai neužimtas, funkcijos padalintos skyrių vedėjams ir kitiems darbuotojams.
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
1. Telkia Gimnazijos pedagogus ir visą bendruomenę valstybinės švietimo politikos įgyvendinimui.
2. Organizuoja Gimnazijos strateginio plano rengimą.
3. Organizuoja Gimnazijos ugdymo plano rengimą.
4. Rengia ugdymo plano vidurinio ugdymo programos dalį ir organizuoja įgyvendinimą.
5. Organizuoja 3-4 klasių mokinių individualių planų rengimą, dalykų ir kursų keitimą.
6. Atsako už 3-4 klasių ugdymo organizavimą ir dokumentų tvarkymą.
7. Analizuoja ir vertina 3-4 klasių mokinių ugdymo rezultatus ir lankomumą.
8. Organizuoja brandos egzaminus, atlieka jų rezultatų analizę.
9. Organizuoja pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimus (PUPP), atlieka jų rezultatų analizę.
10. Komplektuoja 3,4 klases.
11. Kuruoja ugdomuosius dalykus ir atitinkamas metodines grupes: matematikos, informacinių technologijų, gamtos mokslų.
12. Kuruoja TAMO dienyno, Office 365, mokinių ir mokytojų registrų sistemų ir kitų skaitmeninių sistemų funkcionavimą Gimnazijoje.
13. Teikia ataskaitas pagal kuruojamas sritis.
14. Tvarko kuruojamų dalykų mokytojų pamokų pavadavimą.
15. Tvarko ugdomojo proceso dokumentaciją pagal pasiskirstymą, rengia kuruojamų sričių dokumentaciją archyvavimui.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja įvairių darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Inicijuoja pagal kompetenciją tyrimų atlikimą, dalyvauja vykdant Gimnazijos veiklos įsivertinimą.
18. Kuria ugdymui palankias edukacines erdves, rūpinasi Gimnazijos kultūra ir įvaizdžio formavimu.
19. Rūpinasi palankaus mikroklimato kūrimu, puoselėja demokratinius Gimnazijos bendruomenės narių santykius.
20. Stebi, analizuoja kuruojamų dalykų mokytojų veiklą, teikia jiems pagalbą, derina ilgalaikius ugdymo planus.
21. Gimnazijos direktoriaus nustatyta tvarka vertina tiesiogiai pavaldžių darbuotojų veiklą, teikia siūlymus dėl kuruojamų darbuotojų skatinimo, priemokų ir nuobaudų skyrimo.
22. Analizuoja, teikia išvadas ir siūlymus Gimnazijos direktoriui priskirtos veiklos klausimais.
23. Atsakinga už darbą su KELTO sistema.
24. Rengia teisės aktų (Gimnazijos direktoriaus įsakymų) ir darbą reglamentuojančių tvarkų projektus pagal kompetenciją, pildo kuruojamų dalykų statistines ataskaitas.
25. Kontroliuoja įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių švietimo klausimus, įgyvendinimą pagal kompetenciją.
26. Užtikrina Gimnazijos asmens duomenų tvarkymo taisyklių įgyvendinimą, informacijos, su kuria jis yra supažindintas ir ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Gimnazijoje, konfidencialumą.
27. Laikinai pavaduoja Gimnazijos direktorių jo komandiruotės, laikino nedarbingumo, kasmetinių ir tikslinių atostogų ir kitu laikotarpiu.
28. Nuolat tobulina kvalifikaciją.
29. Kiekvienais metais įgyvendina Gimnazijos direktoriaus nustatytas metines užduotis, atlieka savo veiklos analizę ir iki sausio 31 d. pateikia užduočių vykdymo rezultatų ataskaitą.
KVALIFIKACINIAI BEI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PAREIGYBEI
1. Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą.
2. Turėti mokytojo metodininko kvalifikacinę kategoriją.
3. Turėti ne mažesnę nei trejų metų vadovavimo suaugusių asmenų grupei (grupėms) švietimo įstaigoje patirtį.
4. Gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 keliamus reikalavimus.
5. Mokėti bent vieną iš Europos Sąjungos kalbų (anglų, vokiečių, prancūzų) ne žemesniu kaip B1 lygiu.
6. Gebėti rengti ir teikti paraiškas tarptautinių projektų vykdymui.
7. Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis bei jų programomis (MS Office programiniu paketu), puikiai išmanyti elektroninio dienyno, nuotolinio mokymo platformų ir kitų informacinių šaltinių sistemų funkcionavimą.
8. Žinoti bei išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymus bei kitus valstybės ir savivaldybės valdymo institucijų teisės aktus, reglamentuojančius švietimo įstaigų veiklą ir valdymą, darbo santykių reguliavimą, švietimo sistemos sandarą, švietimo organizavimo principus.
9. Gebėti užtikrinti mokinių saugumą, emociškai saugią mokymo(si) aplinką, reaguoti į smurtą ir patyčias Gimnazijoje nustatyta tvarka.
10. Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir pavaldaus personalo veiklą, gebėti dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, rengti ataskaitas ir kitus dokumentus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
11. Išmanyti kokybės vadybos sistemos principus, mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją.
12. Išmanyti dokumentų valdymą, žinoti dokumentų rengimo taisykles ir raštvedybos reikalavimus.
13. Būti pareigingai, darbščiai, kūrybiškai, iniciatyviai, pasižymėti nepriekaištinga profesine reputacija, elgesiu, gebėti dirbti komandoje.
Paskutinį kartą atnaujinta 2021-08-30